pl.png
_default.jpg

Warsztat

(Niebawem przenosimy się do nowego studia aerografii w którym będzie się mieścić siedziba firmy, pracownia oraz lakiernia (zdjęcie powyżej.)

 

Wykonujemy wszystkie etapy prac lakierniczych przy karoseriach surowych. Wyprowadzamy karoserię pod lakier, dbając o najmniejszy detal, tak aby uzyskać ostatecznie efekt na poziomie światowym.

Posiadamy sprzęt do piaskowania elementów metalowych, zapewniający nam 100% pewności, iż materiał który otrzymujemy w formie surowej (często już z nalotem rdzy), po takim zabiegu nie ulegnie dalszej korozji, a klient będzie się cieszył długoletnim eksploatowaniem pojazdu.

2016-08::1470475618-warsztat1.jpg

Nasze urządzenia pneumatyczne zasilane są za pomocą wysokiej klasy kompresora śrubowego, co pozwala na wysoką kulturę pracy oraz brak jakichkolwiek problemów na styku woda/olej/powietrze.

Na nasze potrzeby mamy do dyspozycji mieszalnię lakierów, dzięki czemu istnieje możliwość dobierania koloru w dowolnej chwili. Dodatkowo współpracujemy z trzema mieszalniami lokalnymi, które pozwalają nam wyeliminować wszelkie wątpliwości z zakresu doboru kolorów.

2016-08::1470475618-warsztat1.jpg

Wykonujemy dowolną grafikę artystyczną, tj. grafikę mocno zaawansowaną technicznie, jak i bardziej stonowane, klasyczne projekty, wymagające podobnej precyzji.

Zwieńczeniem wszystkich prac lakierniczych w naszym warsztacie, jest doprowadzenie powłoki lakierniczej do perfekcji metodą polerowania mechanicznego. Proces ten poprzedza zwykle pieczołowite ręczne docieranie lakieru, w celu uzyskania idealnie gładkiej powierzchni w każdym miejscu.

2016-10::1475707269-warsztat3.jpg

Stosujemy trzy rodzaje wykończeń powłoki zabezpieczającej nasz produkt - połysk, mat, mat/połysk.

Elementy motocykla, które zostały pokryte lakierem bezbarwnym w połysku, zawsze poddajemy wygrzaniu. Tylko ta metoda pozwala na idealne utwardzenie lakieru oraz prawidłowe zabepieczenie grafiki jak i trawałość szklistego efektu, który uzyskaliśmy po polerce mechanicznej.

Każda praca, która jest wykończona lakierem matowym, wcześniej zostaje zabezpieczona odpowiednią ilością lakieru bezbarwnego w połysku. Pozwala to uzyskać idealną powierzchnię, przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony grafiki przed uszkodzeniami mechanicznymi, takim jak otarcie czy odprysk.